I´m Sorry

Livet är helt fuckat just nu. Allt går inte riktigt som man tänkt.


Bara för att allt e skit så ska jag trycka upp massa sjuka grejjor. Inge tid att deppa, det gör man så mkt i sängen på kvällarna.


Hitta en annons i tidningen. Va tydligen någon ny snubbe som hade öppnat eget.

Jag heter jesper näslund. Min affärsidé är att tillfredställa dig som kvinna mellan 14 och 70 till ett mycket dyrt pris. Jag menar vill man ha det bästa så kostar det. Min kuk e på 29.5 cm vid bra dagar då det är varmt. Jag gör allt från att slicka dig i bryggan till att knyta fast dig i sängen iförd en batman mask. Jag gör allt, Du får tom skita mig i fejjan. Jag kan ta dig till ställen bara drömmar kan. du kåta kvinna ute där. Ring om du är våt.
MVH MR.BIG


hahah började med att jag skulle hjälpa min lillebror jesper med några uppgifter i ekonomi boken via msn, sen spårade det ur, som ni ser :P

Maffians affärsidé
vi på lafamilja erbjuder kunder med mycket cash flow många tjänster. Allt från att vakta ditt barn till att kidnappa någon. Betalar du extra så kan vi tom gå steget längre.... Alltså då kan din fiende sova med fiskarna

Hustlers $ Only´s affärsidé

Vi på H $ O är 2 stycken män med mycket inflytande i staden vi bor på. Vi styr allt runt omkring. Behöver du hjälp med något ring. Priser finns på våran hemsida. En drivby kostar tex 1 mille efter skatt. VI tar inte emot pengar svart, vi är en helt laglig firma

och den "seriösa" uppgiften där vi skulle hitta på en affärsidé åt Cykel-Kalle som snubben heter.

Ciya säger (23:43):
Min. Cykel kalles affärsidé är att hjälpa dig som är stressad att laga och utföra enklare reparationer på cykeln åt dig på ett snabbt och bra sätt.
SUG Å SVÄLJ TREVLIG HELG mvh KALLE

om du betalar lite extra till kalle så kan vi tom laga punka på din barbara! Billigt å bra.
absolut

Näslund säger (23:44):

Vi siktar främst på att nå ut till individer som får akuta fall med sin cykel, med vårat extremt stora reservdelslager så lagar vi din cykel på nolltid. VI UTFÖR ÄVEN SPRÄNGNINGAR


Slut på det roliga. Nästa blogg referat kmr att handla om Mikael Sundell. Stay tuned.

Dags och gå och lägga sig i sängen och fundera på hur allt blivit som det blitt. Im sorry baby, didn´t mean to hurt u






 


Kommentarer
Postat av: Jocke

Haha, jävla schööning!
"sova med fiskarna" hah :P

2007-09-04 @ 21:53:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback