Intriger i ghettot

Som alla vet så är det krig här på Ol-daniels. Det är skottlossningar, knarkhandel, prostituerade,  massa gäng bråk och Maffia. Jag själv har fått en massa skit för vissa saker. Jag är väldigt upprörd och djupt besviken på att det blivit som det blivit.

Har bland annat fåt hot från gängen som härjar här att dem ska hämnas å Daniel Lindbloms vägar för ett visst attentat som dem påstått jag ligga bakom. Kan säga att min verksamhet här i "LA Familja" är helt laglig. Har skickat ut Jesper Näslund min torped för att undersöka vilka som kan ha gjort detta attentat mot Daniel Lindblom. Daniel som annars har varit med i LA Familja med hoppade av en stund p.g.a. Att han var tvungen fly landet för att ha gjort ett jobb åt mig här. Vad det handlade om var väl en stor summa pengar som Irakierna var skyldiga att betala mig. Då dem vägrade betala så skickade jag Daniel för att ge dem ett erbjudande dem inte kunde motstå.

Hur som helst så har nu min högra hand Jesper Näslund eller romeo som han kallas p.g.a hans charm, gått till botten med det här. Han har skrämt slag på hela området. Efter att vi slagit ihop oss med Colombianerna så blev vi för starka och Irakierna medgav att det är dem som gjort detta hemska attentat. Romeo skötte det där snyggt som han brukar göra, dock fick han lite hjälp denna gång av min rådgivare Linus - Limp the pimp (som för övrigt står för mer än hälften av alla prostituerade här på området) och 2 torped Marcus Carlsson även kallad Bigmac

Nu har vi fått bild bevis att det var dem som gjorde det och Daniel är väldigt glad att han fått reda på vilka det var. Han vill hämnas säger han. Han vill att dem ska sova med fiskarna. Vi är beredd att stå bakom han och ge han en hjälpande hand. Vi är trots allt en fin familj med ett bra rykte.


Här är en bild innan Daniels jobb som han skulle utföra innan han flydde landet.

Bilderna som vi Romeo fått tag på betalade han mycket för. Det är en papparazzi fotograf som tagit dem. Romeo hade sönder hans kamera men så charmig som han e så slängde han 20 papp åp han efter. En slant i sjön som Han hade sagt
 
Här är det fruktansvärda attentatet som ägde rum nångång sent på natten för 3 månader sen.

Här har vi dem Irakiska överhuvuderna som kidnappat 2 damer. Tragiskt.


Vi kommer att sätta in vår tunga arsenal. Colombianos vill hjälpa till. Förhandlingar pågår med Hustlers $ Only. Vi behöver all hjälp vi kan få. Hoppas också på att daniel vill komma med sin kompetens till oss, vi behöver fler torpeder.

Medelande till Irakierna - One Night u alla will be sleeping with the fishes

MVH Ciya - La Familja
               


Kommentarer
Postat av: Linus

men vadå hälften? så vitt jag vet så har jag skickat torpeder på alla konkurrerande hallickar, trodde jag var ensam nu... ska gå till botten med det här...

Postat av: Malin

Så vitt jag stavas familj "famiglia" på italienska :p Dock är La som artikel rätt ;)

2007-09-24 @ 22:16:04
URL: http://suckanelf.blogg.se
Postat av: Malin

Så vitt jag stavas familj "famiglia" på italienska :p Dock är La som artikel rätt ;)

2007-09-24 @ 22:16:17
URL: http://suckanelf.blogg.se
Postat av: Malin

Hahaha en spank maiffia? Amatörer :p

2007-09-25 @ 18:26:35
URL: http://suckanelf.blogg.se
Postat av: Malin

Same shit :P

2007-09-26 @ 19:51:47
URL: http://suckanelf.blogg.se
Postat av: Cimen

kolla min blogg..

2007-09-29 @ 18:34:15
URL: http://cimenhajo.blogg.se
Postat av: Alexandra

Men va? Nu har jag missat något.. Jag trodde att Linus tillhörde de prostituerade?

2007-10-04 @ 18:13:50
URL: http://alexistheshit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback