LilleBror Jesper

Hej alla klittor.

Livet bah flyter frammåt med en jättesnabb hastighet. Nästan lika snabbt som en BMW går. Idag har jag softat gärnet som alla andra dagar
Hooka upp med Jesper på kvällskvisten. Vi bowlade och hade det trevligt i AIDSBYN. Lillebror vann, eftersom jag lät han vinna annars skulle han vara sur resten av dagen ;) eller så var det för att det där va typ den första gågen jag bowlat nykter. Skön snubbe som bowla bredvid oss han jobbade där så vi bowlade i 2,5 timmar och chattade lite med honom. Bosse hette han och han var en skön Sthlmare. Va på bandy en sväng i arenan (Sug) Senare drog vi till bollnäs och hälsade på mattias å grabbarna avrundade med en fika på starran i bollnäs. Alltså en vanlig fika inte "FIKA" som Micke hade sagt. 

I bilen kom jag och jesper på at vi aldrig har bråkat, inte ens varit oense om något. Det är jue heltsjukt vad bra överens vi kommit. Vi har aldrig tråkigt. LIllebror och storebror. Skönaste grabben någonsin e han. Annars har man jämt hamnat i käm med kompisar. Kmr ihåg att jag och dennis bråka som fan ibland när vi var mindre. Samt att man haft mkt små skit med andra polare. Urarta riktigt ibland.

Imorn är det seriepremiär för Alfta Indians tråkigt att man inte får vara med. Håller tummarna hårt för grabbarna. Ska dit och scouta lite på LIMP THE PIMP och kolla om han sköter sig.

Fan har gatubarnen dragit ner kvisten för? hahaha Fan eru blind eller? Det e ju ett fan ett träd jesper. - Jaha, aa det e jävligt uppfattat va!  säger bara JENY och ANA

  
                 Neslund Goes Sleepy @ Hajo´s



Ses Imorn Lillebror Jesper, Du skulle kunna få halva mitt hjärta så skön eru! L U BruschanCiya <3 Jesper

  


Kommentarer
Postat av: Jesper

Ciya du ska få min ena halva av mitt hjärta. Du är lätt den bästa jag har. Lillbruschan "ana" <3 Ciya

2007-09-22 @ 12:05:30
Postat av: Malin

Haha Jeppo, ser alldeles kul ut i långt hår ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback