Mikael Sundell

Mikael Sundell. Vem är det Egentligen?

Jag ska ta och berätta historien om Mikael eller Micke som vi brukar kalla han. Jag har känt Micke sen vi var små. Umgicks väldigt mycket med han ett tag där vi gjorde alla möjliga bus. Började i våra unga år där han framstods som en lugn och väldigt fin kille, Oskuldsfull, rar med framförallt väldigt söt. Det var iallafall så som man uppfattade honom. Jag som Hängde med honom vet att han hade en liten mörkare sida. När vi växte upp och levlade genom skolan så kom denna sida allt mer fram. Från att orsakat översämning i sporthallen där hela ingången va dränkt i vatten samt att det börjat rina ner inne i själva sporthallen till att själa glass på hemkunskapen.

Åren gick och vi hamnade på Voxnadalens Gymnasium. Mikael som är en väldigt smart kille valde Samhällsprogramet. Det spårade ur snart igen då han kom i kontakt med killar som Johan persson och Anders Westman. Krökar Eliten skulle jag villja påstå att det var. När Alkohol är inblandat så kan allt hända. Sedan tidigare dagar så hade han ett stort intresse för kvinnor också, Han lirade väldigt mycket i mellanstadiet där han var en av dem sötaste pojkarna på skolan och som tjej var det inte lätt att motstå hans charm och utstrålning. Detta utvecklade han förståss och på gymnasiet så var han en av dem där killarna som alla tjejer skulle vilja ha!

Studenten tog han och var överlycklig detta kryddade han och dem flesta med en KarateFylla. Jag själv minns inte så mkt om den dagen förutom att jag däckat på bussen på väg till shamn. Hur som helst så överlevde dem flesta och Micke denna dag full av alkohol och tjejer. Ryktet spred sig sedan att han bosatt sig i Edsbyn i en riktig ungkarls lya. Han fick ett bra jobb där han tjänade stålar.... Vem kunde stoppa honom nu? Fest efter fest när han inte arbetade.

Alla vi har hört fika storyn!? Den är välkänd i dem här populära kretsarna. Frågan är hur bär han sig åt? Började med fika på statoil i Östersund......... sen fortsatte det. Nu är han med i en klubb som heter Players Only där stortrivs han. Han är som fisken i vattnet han e Edsbyns Prins! Livet fortsätter för Våran, Allas MIkael Sundell. Han är nu också Kontrakterad i La Familja Där Jesper Näslund Lyckas Fixa en bra Deal åt honom. Alla är nöjda, får se hur det går för han men vi tror att det går bra, enligt Jesper skulle han vara perfekt för en torped roll i Familjen.
 
                                                                          
 Ett Ess Bland Korten - Mikael Sundell  


La Familja


Kommentarer
Postat av: Malin

Haha du jag har en liten historia om Micke jag med :P

Postat av: Anonym

Sett han på nån fest ja. kan bara säga....så jävla snygg!

2007-09-17 @ 17:31:21
Postat av: Malin

Jaa men jag kan fixa en dejt mellan er om du vill?
Haha vi kan ju säga så här, när jag var runt en 15 år och hade pojkvän hade jag ständig smskontakt med Micke :P

2007-09-18 @ 08:31:39
URL: http://suckanelf.blogg.se
Postat av: Alexandra

Hahaha, klockrent. Men du har missat hans smeknamn i högstadiet. "Dosan". Han påstod ju att han tränade med en tvdosa som han hissade upp och ner. Vad det var han tränade får du gissa själv, hahaha.

2007-09-21 @ 17:19:48
URL: http://alexistheshit.blogg.se
Postat av: Cimen

hörde du det där? det blir GHETTO!!

2007-09-21 @ 20:59:55
URL: http://cimenhajo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback