Adam är Hemma

Soldaten Adam är hemma! Hitta en random bild som jag har lagt lite av min paintbrush magi över! 

Den här dagen var helt sjuk ! Spelade match för 3 år sen om jag inte mins fel, (dem kallar mig guldfisken så det är säkert fel) det ösregnade hela dagen så skulle vi spela DM match mot Växbo, växbo som hade lite bandystjärnor som sthål och grip, men vad fan gör det när man får 9 mål i arselet!?!? 

Går nog inte att beskriva den här matchen, det va fan komiskt asså, det var en stor jävla lerpöl hela planen, skulle man passa så var bollen tvungen att vara i luften! Det var inte på tal att slå dem efter backen! Men 9 mål gjorde vi och spöade skiten ur Växbo i kilafors simhall :P 



image65

Ciya, adam, rudman i guldhåret!

Millan, läser du detta är du dum

Kommentarer
Postat av: Malin

Och Ståhl stavas hl! ;p

Postat av: Adam

Bör tilläggas att det var någon gång i april så det var snölerblask vi lirade i.. Sen vill jag också minnas att Viktor (Waldersson???) va med växbo å frös så han grinade, sen fick han låna ett par pimpade lyxskinnhandskar av någon random i publiken.. Dom höll typ 5 sekunder sen va dom nerdränkta i lera ;D

2008-01-25 @ 00:36:49
URL: http://addy.blogg.se
Postat av: Håkan

Tror inte ett ord du skriver...
Men klart som fan att det var blöt på planen när ni spelade i Kilafors Simhall, pucko:)

2008-01-28 @ 11:05:01
Postat av: Ciya

Du e sur för att växbo fick 9 bollar i arselet!

2008-02-02 @ 17:15:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback